طراحی در زمین با عرض ۵ متر

تهیه شده در آتلیه معماری فرازان
سبک طراحی: طراحی مینیمال
مشخصات پروژه: طراحی مجتمع اقامتی با طبقات دارای یک خواب در زمین با عرض ۵ متر و طول ۲۵ متر
روند طراحی: طراحی دو بعدی، محاسبات اسکلت، مطابقت سازه و معماری، طراحی سه بعدی
توضیحات: مجتمع مسکونی- اقامتی ۴ واحدی در ۴ طبقه با آپارتمان های شمالی به مساحت حدود ۸۵ مترمربع که برای واگذاری به مسافران پیش بینی شده بود. هدف کارفرما ساخت و فروش سوییت‌های تک خواب به خانواده هایی بود که ساکن مشهد نیستند ولی نیاز به خرید یک واحد کوچک برای مسافرتهای زیارتی به مشهد دارند.
با توجه به ابعاد نامناسب زمین، اولین چالش تامین پارکینگی بود که مورد تایید شهرداری باشد. برای این منظور سرویس پله و آسانسور در انتهای ملک قرار گرفت که باعث خلق پلانی خاص برای این آپارتمان شد.
باتوجه به نوع پلان، چالش دوم تامین هوا و نور کافی برای آشپزخانه و پذیرایی بود که ارتفاع کم مجتمع مسکونی و قرارگیری آنآ در مجاورت ساختمانهای قدیمی با ابعاد زمین مشابه، به تامین نور مناسب کمک موثری کرد. پلان معماری نهایی دارای سرویس بهداشتی در نزدیک درب ورودی آپارتمان و حمام مستقل و بزرگ، خواب متصل به تراس، آشپزخانه و پذیرایی که دارای پنجره برای تامین هوا و نور دسته اول است، میباشد.
در طراحی داخلی، به دلیل کوچک بودن فضاها، طراحی به سبک مینیمال انجام شد و رنگ های اصلی پروژه، رنگهای روشن است.

اشتراک گذاری:

آخرین نمونه کارها

سوالی دارید؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است


    Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/mavizchi/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427

    Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/mavizchi/public_html/wp-content/plugins/really-simple-ssl-pro/class-mixed-content-fixer.php on line 107