طراحی سه بعدی آپارتمان دوبلکس

زمین محل احداث مجتمع مسکونی بصورت جنوبی و دارای مساحت حدود ۱۵۰ مترمربع و عرض حدود ۱۱ متر است. لذا هر واحد دوبلکس با مساحت مفید حدود ۱۹۰ متر مربع از دو سمت شمال و جنوب دارای شرایط تامین هوا و نور دست اول است. درخواست مالک محترم داشتن واحدهای دوبلکس دارای سه یا چهارخواب و حال خصوصی در یک طبقه و آشپزخانه و پذیرایی در طبقه دیگر بود.
پس از بررسی منطقه ی محل ساخت مجتمع مسکونی، نسبت به طراحی پلان پارکینگ و طبقات اقدام شد. پس از اخذ تاییدیه پلانها، محاسبات اسکلت و مطابقت سازه و معماری انجام شد. در ادامه با توجه به نیاز مالک به طراحی سه بعدی، یک واحد بطور کامل طراحی شد.
طراحی داخلی به سبک مدرن انجام شده و برای القای حس آرامش به بهره بردار، از متریال مدرن و تم رنگی متناسب با آن استفاده شده.

اشتراک گذاری:

آخرین نمونه کارها

سوالی دارید؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است


    Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/mavizchi/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427

    Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/mavizchi/public_html/wp-content/plugins/really-simple-ssl-pro/class-mixed-content-fixer.php on line 107