کپی کاری یا طراحی پلان جدید

کپی کاری یا طراحی پلان جدید
طراحی، محاسبه و تهیه آلبوم توسط دفتر مهندسی طراحی ساختمان ۹۹۷
مشخصات پروژه: مجتمع مسکونی ۵ طبقه شمالی با عرصه ۱۵۲ مترمربعی و عرض زمین ۸.۴۰ متر.
توضیحات: این پروژه جزو نمونه کارهایی است که مالک به همراه یک پلان معماری و نما به دفتر مراجعه فرمودند و تمایل داشتند برای پروانه ای که از شهرداری اخذ کرده اند، ساختمانی مطابق با پلان و نمای موجود طراحی شود.
طی جلسه با مالک محترم شرح داده شد که هر زمینی با ابعاد مشخص و قوانین روز که بر ساخت وساز حاکم است، باید طراحی شود. از طرفی برای توجه به خواست مالک محترم، در کنار پلان های پیشنهادی، پلان مد نظر مالک نیز ترسیم شد که پس از بررسی های انجام شده، پلان ترسیم شده توسط دفتر به تایید مالک محترم رسید.
متراژ هر واحد حدود ۱۰۰ متر مربع است و با توجه به ضوابط و الزامات آتشنشانی در زمان طراحی پلانها، فیلتر خروجی در همکف با درب مستقل ترسیم شد.
محاسبه سازه براساس اسکلت فلزی، دیوار برشی بتنی و سقف کامپوزیت انجام شد. با توجه به اینکه قطعه زمین بخشی از یک زمین بزرگتر بود و ساختمان قدیمی که باید تخریب میشد با سه ملک مجاور خود دیوار مشترک داشت، لذا محاسبات سازه نیازمند رعایت جزئیات خاصی شد. برای این منظور، پس از تخریب بنای قدیمی، جهت محاسبه مجدد فونداسیون و جابجایی ستونها به سمت داخل ملک و پیش بینی دستکهایی سمت همسایه، بازدید و مترکشی مجدد انجام شد.

اشتراک گذاری:

آخرین نمونه کارها

سوالی دارید؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است


    Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/mavizchi/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427

    Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/mavizchi/public_html/wp-content/plugins/really-simple-ssl-pro/class-mixed-content-fixer.php on line 107